lördag 14 september 2013

vad tror ni om den här?

Idag är jag i Stockholm och springer halvmarathon men tekniken är ju så fiffig att det går att blogga i förväg! Detta inlägg är ett sådant.. Angående loppet så är det mycket möjligt att det kommer en resumé inom kort men innan dess vill jag visa lite vad vi styr med här i huset..

Under oktober ska vi få ommålat på nedervåningen och med huset fullt av tapetprover är det en sann utmaning att välja sort! Jag återkommer hela hela tiden till den här tapeten och funderar på hur det vore att tapetsera hela långväggen i tv-rummet med den. Och eftersom denna tapet är så mönstrad så får andra val vara enfärgade, i vitt och kanske någon accentfärg.

Tapeten heter Daggnäva och produceras av Boråstapeter, av Hanna Werning.

Gillar ni mönstrade tapeter? 

13 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är väldigt snyggt med mönstrade tapeter, men jag är väldigt feg när det kommer till mitt eget...

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är väldigt snyggt med mönstrade tapeter, men jag är väldigt feg när det kommer till mitt eget...

    SvaraRadera
  3. Supersnygg!!! Ta den!!!!
    Lycka till med springet.
    Kram

    SvaraRadera
  4. snygg, verkligen...gillar färgerna!
    Jag gillar mönstrat, men det är bara på två ställen i huset som vi har det... lagom är kanske bäst!

    SvaraRadera
  5. Väldigt snygg! jag gillar verkligen mönstrade tapeter, men trots det så har vi bara målade väggar hemma. Fast just idag var lillasyster och jag iväg på färgaffären och frossade i fina tapeter. Kanske det blir lite ändring framöver här hemma ;)

    Kram på dig! /Anna

    SvaraRadera
  6. Vilka härliga färger, men här hemma är det bara enfärgat.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Hoppas loppet gick bra för dig igår.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Vilken läcker tapet! Älskar färg o mönster.
    Blir fint mot vitt och trä/ek, accentfärger i rosa och orange!!

    Duktiga du! Halvmaran och Kungen! Vilken helg! / Såg på Insta!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  9. Håller tummen att loppet gick bra. Tapeten är superfin, inget att tveka på. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Urläcker! Nä, jag har inga mönstrade tapeter i mitt hus, får bara inte till det. Men tycker det är urläckert hos andra *ler*

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  11. Den är supersnygg Sara!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  12. Hur gick det för dig?

    Det var i allafall en toppenfin dag. Mycket folk.
    http://ninelin.blogg.se/2013/september/21098-m.html

    Kram N

    SvaraRadera
  13. Spännande med tapet. Nyfiken på hur det blir om du väljer den . Kram Pernilla

    SvaraRadera