torsdag 10 april 2014

humor och let´s deal.

Jag skrev ju igår om appen Let´s Deal. Rolig app med erbjudanden om allt från hotellnätter i storstäder till billiga eltandborstar i hemstaden. ”Tips”!!

Jag hittade en deal som hade deal på ”klippning och bryn” för bara 199 riksdaler. Att salongen som erbjuder det är ett ställe jag har vänner som går till gjorde att jag nappade. Till min man. Herregud han är ruggigt långhårig och det här med ögonbryn är nåt i hans fall som behöver tas om hand både nu och då. Sagt och gjort. Ringde och beställde en tid inom kort.

Fem minuter efter jag lagt på slog det mig att förmodligen är min definition av bryn ganska olika deras definition av bryn… Fatta hur snygg han kommer bli med färgade bryn och nyklippt frilla!! Haha!!

13 kommentarer:

  1. Vad gullig du är som tänker på din man. Han kommer bli hur fin som helst. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Vilken bra överraskning till mannen.
    Foten är inte bra ;( tänker vänta med att springa till söndag om jag vågar.
    Har alltid plats för mer kläder ;0).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha toppen ju att mannen fick en överraskning! En riktigt bra deal för mannen :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hahaha, och vad förvånad han ska bli!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Fnissar för mig själv och funderar på hur min man hade tagit det :-) Måste testa appen!

    SvaraRadera
  6. hahaha så roligt!!! en riktigt överraskning...
    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Hehe, galet roligt!
    Och ett riktigt klipp!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  8. Det kan nog bli riktigt spännande det ;) Riktigt roligt!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Haha! Skrattar högt för mig själv när jag tänker på
    Jonas i små välansade bryn!

    SvaraRadera
  10. Något jag själv skulle vilja ge till Mr C, en passande 50-års present, ha, ha. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Spännande app! Men män ska inte noppa o färga ögonbrynen. Du får berätta hur det blir.

    Trevlig Helg! KRAM Anna

    SvaraRadera
  12. En helt ny man för 199:-? Vilken grej alltså!
    Sånt där måste genast undersökas....

    Kram

    SvaraRadera