onsdag 9 april 2014

vad är klockan?

 Nu är det länge sen jag bar armbandsklocka men nu är det dags igen!
Fann den här fina klockan från Gandomani via Let´s Deal (gratis på AppStore) och slog till.
Tror jag kommer gilla att alltid ha koll på tiden utan att knäppa på mobilen.
Tycker om ränderna på armbandet också men så gillar jag ju färg och gärna olika färger.

Hur är ni? Har ni koll på tiden med hjälp av mobilen eller har ni klocka?

Pst. Det här med Let´s Deal är kul. Imorgon ska jag berätta om dagens skratt som jag bjöd tvåmetaren på tack vare appen….

14 kommentarer:

  1. Snygg klocka.
    Jag har alltid mobilen, men vill gärna ha en klocka. Har bara inte hittat den rätta än..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men åh, vilken nice klocka du. Själv är jag dålig som tusan på att ha klocka på mig. Har altid mobilen med mig dock :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg klocka! Det va år och dar sen jag bar klocka nu, det blev så när man skaffa mobil..men det är himla fint!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  4. Fin klocka! Jag har oftast klocka på mig men däremot inte alltid mobilen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  5. Verkligen snygg...! jag har inte haft klocka på många år, men ibland kan jag tröttna på att alltid behöva glo på mobilen. Kanske skulle hitta en fin och slå till...

    SvaraRadera
  6. Faktiskt mobilen och innan det....inte alls! Eller alla andra hade ju koll så jag behövde inte ha klocka :) Men nu har jag börjat känna att jag behöver en på armen för att lite bättre koll när jag fotar. Inte helt sällan har jag körscheman att följa och då gäller det att ha koll. Men det sista jobbet för Säröhus klarades helt utan klocka och jag hade tydligen full koll på tiden ändå. Måste väl vara gammal vana att klara sig utan :)

    Den där klockan är jättefin, jag har sett den innan någonstans och har för mig att den egentligen inte är helt billig va?

    Kram på dig

    SvaraRadera
  7. Fiiiin!! Jag har alltid mobilen men har ibland klocka på mig. Glömmer den ofta dock!
    Kram vackra

    SvaraRadera
  8. Så fin klocka. Jag har alltid klocka. Bara något som blivit så. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  9. Jag har alltid klocka! Om jag någon gång glömt den så tittar jag på armen minst 180 ggr. Mobil har jag men inte som klocka.
    Superfin klocka. Jag har också Let's Deal och var lite sugen på klockan, men jag slog inte till. Jag köpte en klocka där en annan gång, men jag har så smala handleder att den var alldeles för stor och det gick inte att göra nya hål. Så jag vågade inte slå till nu.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  10. Snygg klocka! Men nä jag kan ens inte minnas när jag bar en klocka sist! Det är mobilen som gäller! Sen hade jag Wiggo ett tag när han skulle lära sig klockan ;-)
    Vet du, jag har ockås skrikiga, gnälliga barn, grushögar i hallen, dammråttor i hörnen, gröt till middag... Alltså ett hem med ett härligt vardagsliv! (Ja jag Tokstädar gärna också)
    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Snygg ♡ Här klarar jag mig inte utan armbandsklockan hihi ...
    Ha en underbar dag/Kram

    SvaraRadera
  12. Snygg klocka inkl. armbandet ;).....jag använder aldrig klocka....tycker det finns klockor i varje hörn, hihi....önskar dej en fin helg..
    Kram bia

    SvaraRadera
  13. Jag använder armbandsur, så himla snyggt.

    SvaraRadera
  14. Snygg klocka. Jag använder klocka, lite som ett smycke. Ibland bär jag mitt halsbandsur som jag köpte för några år sen när det var modernt. Kram Anita

    SvaraRadera